Vi er klar til at hjælpe i denne udfordrende tid. Se vores tips til hjemmearbejde med G Suite, herunder videomøder. Få flere oplysninger

Supportabonnementer

Få en endnu bedre Google Cloud-oplevelse med supportabonnementer til G Suite og GCP (Google Cloud Platform) fra Cloud Customer Care Portfolio.

Se supportabonnementer

Fejlfinding i G Suite

Support til G Suite-administratorer

G Suite-administratorer kan få onlinesupport, telefonisk support eller sagsbaseret support. Log ind som administrator for at få hjælp.

Overordnet Google-support

Hvis du ikke er G Suite-administrator, kan du finde løsninger på problemer med produkter, fakturering og meget mere i Hjælp til Google.

Valgmuligheder for Cloud Customer Care

Få Cloud Customer Care til G Suite eller GCP eller til en pakkeløsning med begge produkter.

  • G Suite og GCP keyboard_arrow_down

    Customer Care til G Suite og GCP

    Customer Care kombinerer kundesupport fra både G Suite og CGP for at styrke virksomhedens samlede drift.

    G Suite og GCP

    Spar penge med en pakkeløsning

    Med vores pakkeløsninger betaler du et grundgebyr for G Suite og GCP samt en variabel pris på 4 % for brugen af hvert produkt. Med Premium Support-pakken reducerer du prisen med 150.000 USD pr. år i forhold til at købe support til G Suite og GCP enkeltvist.

    Få en samlet supportoplevelse

    Saml dine Customer Care-abonnementer til G Suite og GCP i en enkelt Cloud-supportoplevelse. Dette omfatter tjenester, systemer, udførsel af opgaver og den aftalte SLA-målsætning for G Suite og GCP.

  • Kun G Suite keyboard_arrow_down

    Customer Care kun til G Suite

    Få hurtige svartider og proaktive løsninger for at nå dine virksomhedsmål.

    Kun G Suite

    Få mere end hurtige løsninger

    Cloud Customer Care tilbyder mere end hurtig sagsekspedition. Support er klar til at forstå dine behov og tilbyde en skræddersyet, proaktiv service.

    Fokusér på din virksomhed

    Support hjælper med at minimere risici og løse problemer, så du kan fokusere på din virksomhedsdrift.

  • Kun GCP keyboard_arrow_down

    Customer Care kun til GCP

    Få hurtige reaktionstider, proaktive løsninger og en teknologisk baseret tilgang til opnåelse af dine virksomhedsmål.

    Kun GCP

    Få mere end hurtige løsninger

    Cloud Customer Care tilbyder mere end hurtig sagsekspedition. Support er klar til at besvare dine udviklingsspørgsmål, hjælpe med problemløsning og optimere den samlede brugeroplevelse.

    Fokusér på din virksomhed

    Support hjælper med at minimere risici og løse problemer, så du kan fokusere på din virksomhedsdrift.

Inkluderede fordele

Vælg det abonnement, der passer bedst til din virksomhed

Få support til G Suite eller GCP, eller kombiner din tjeneste for begge produkter med Cloud Customer Care. Du kan også beholde Basic Support til G Suite eller opgradere for at få hurtigere ekspedition.

Få proaktiv support

Cloud Customer Care tilbyder proaktiv support og gennemgang, så vi bedre kan forstå og tage højde for din virksomheds behov.

Skræddersy tjenester, så de passer til dine behov

Hvis du ønsker hurtigere ekspedition eller support til teknologi fra tredjepart, så byder Cloud Customer Care på muligheder, der kan imødekomme dine behov.

Premium Support-funktioner

Brugere, der har et Premium Support-abonnement, får adgang til disse funktioner og tjenester til G Suite og GCP.

Svartider for P1- og virksomhedsniveau

Løs hurtigt problemer med 15-minutters SLA-målsætninger for P1-sager. Og få effektive og grundige løsninger på kritiske virksomhedsbehov.

Teknisk kontoadministration

Samarbejd med en Technical Account Manager (TAM), som er en betroet teknisk rådgiver, der har fokus på drifts- og platformstablitet.

På tomandshånd med eksperter

Tal med en ekspert, der har omfattende produktviden, for at løse tekniske problemer.

Kurser

Få adgang til hundredvis af Google Cloud-undervisningsprøvefunktioner i Qwiklabs-uddannelsesplatformen.

Gennemgange af den driftsmæssige tilstand

Samarbejd med os om at finde måder at forbedre din drifts- og supportoplevelse på.

Kendskab til din virksomhed

Oplev mindre stress med kontekstuelt bevidst ekspertise. Løs problemer effektivt med supportmedarbejdere, der allerede har kendskab til dine virksomhedssystemer.

Forhåndsvisning af nye produkter

Få adgang til Google Clouds løsninger op til mere end 20 måneder tidligere, og test kommende funktioner.

Cloud Support API

Integrer dit system med G Suite, og få mulighed for at løse problemer mere effektivt.

Løbende forbedringer

Kunderne kan se frem til opdateringer, herunder nye Premium Support-funktioner.

Supportabonnementer

Med Cloud Customer Care kan du vælge mellem to supportabonnementer.

Gratis support til G Suite

Support til administratorer er inkluderet i et G Suite-abonnement.

Vis funktioner Skjul funktioner
  • Sagsbaseret og telefonisk support
  • SLA-målsætning på én time ved P1-supportsager
  • SLA-målsætning på 24 timer ved P2-P4-supportsager

Kom godt i gang med Premium Support

Virksomhedskritisk support og teknisk kontoadministration.

Kontakt salgsafdelingen

Læs retningslinjerne for teknisk support til G Suite her.