Deltag i et program, der er bygget til clouden

Hvad får jeg ud af det?

Partnerrabat

Partnere får 20 % rabat på den årlige listepris for alle produkter, der kan sælges via partnerkonsollen.

Partnerkonsol

Partnerkonsollen giver partnere mulighed for at oprette, administrere og håndtere alle kundekonti centralt samt administrere bestillinger for forskellige SKU'er, se ordre- og fakturahistorik, håndtere fakturering og administrere supportsager direkte med kunderne.

Undervisning

Partnere modtager undervisning i salg, markedsføring og implementering for både tekniske og ikke-tekniske roller.

Værktøjer

Partnere får adgang til Google Cloud Connect, en eksklusiv partnerportal med altid opdaterede værktøjer og materiale til salg, markedsføring og implementering, herunder områdespecifikt materiale.

Branding

Partnere modtager et officielt G Suite-partnerbadge til brug i salgs- og markedsføringsmateriale. Partnerne opføres desuden i vores partnerindeks, som kan ses af potentielle partnere over hele verden.

Kanalsupport

Alle deltagende partnere får hjælp til alt fra integration til løsning af kundeproblemer.

Hvad forventes der af mig?

Find nye kunder

Generering af kundeemner og opsøgende aktiviteter, som er baseret på din ekspertise, er en vigtig del af opbygningen af en vellykket G Suite-praksis, der udnytter lokale netværk og udvider eksisterende relationer.

Levér ydelser

Differentier dig ved at levere tjenesteydelser, som giver dine kunder enestående værdi, såsom rådgivning, implementering, uddannelse, support, leverandørintegration, sikkerhedsstyring, administration af mobilenheder og meget mere.

Administrer fakturering og prisfastsættelse

Partnere bevarer det fulde ejerskab over fakturering og prisfastsættelse i forhold til deres kunder. Vi fakturerer kun partnere direkte, hvilket giver partnerne fleksibilitet til at samle andre produkter og tjenester til deres kunder.

Fortsæt med at vokse med G Suite

Bliv Premier Partner

Hvis du udvikler din praksis til en G Suite Premier Partner, får du endnu flere fordele, f.eks. øget engagement, synlighed samt eksklusive salgs- og markedsføringsmuligheder. Dette partnerskabsniveau kræver dokumenteret kompetence inden for G Suite gennem konsekvent kundesucces, en investering i certificerede medarbejdere og fælles marketing.

Bliv certificeret

G Suite-certificeringsprogrammet er målrettet mod G Suite-partnere og tilbyder certifikater for både salg og implementering. Personer, der har bestået deres eksamen, modtager et badge og et certifikat. Vores eksamen for G Suite-salgsspecialister certificerer salgspersoner, der udviser de nødvendige evner og den nødvendige viden til at sælge G Suite. Vores eksamen for certificerede G Suite-implementeringsspecialister certificerer it-medarbejdere, der udviser de grundlæggende evner og den grundlæggende viden, som kræves for at implementere, konfigurere og migrere til G Suite. Du kan få flere oplysninger om G Suite-certificeringsprogrammet her.

Udvid tilbud

Eftersalg og supportaktiviteter er en kernekomponent i partnerens rolle, som sikrer, at kunderne udnytter deres implementerede produkter fuldt ud og finder muligheder for at forbedre deres løsning via mersalg af de seneste og bedste supplerende Google-løsninger (f.eks. Google Vault, Google Drev, Chromebooks og Chromebox videokonference).

Hvordan bliver jeg partner?

Ansøg om at deltage i programmet

For at ansøge skal du logge ind med en G Suite-konto med mindst én licens. Hvis du ikke allerede har en G Suite-konto, skal du købe én, inden du ansøger.

Kvalificer dig til programmet

For at kvalificere dig til partnerprogrammet skal du sælge og implementere mindst 100 betalte slutbrugerkonti til en enkelt virksomhed eller i alt til flere virksomheder. Du skal enten købe disse licenser direkte fra https://gsuite.google.com/ på dine kunders vegne eller få dine kunder til at sende dig de nødvendige oplysninger. Når du har registreret mindst 100 betalte slutbrugerkonti i trin 2 i ansøgningsprocessen, indleder vi en kreditvurdering som det sidste trin i processen.

Gennemfør en kreditvurdering

Så snart din virksomhed har opfyldt kvalifikationskravene, foretager vi en kreditvurdering af din virksomhed. Bemærk, at du sandsynligvis bliver kontaktet med henblik på at levere flere dokumenter, der kan hjælpe med kreditvurderingen af din virksomhed, hvis du er fra et land i Asien og Stillehavsområdet eller et latinamerikansk land. Dette kan tage ca. 5-7 hverdage. Hvis kreditvurderingen gennemføres med et positivt resultat, tilbyder vi dig en kontrakt om at blive officiel partner. Du finder yderligere oplysninger om kreditvurderingen i retningslinjerne.