Ofte stillede spørgsmål for G Suite-brugere

Har du et spørgsmål om brugen af G Suite? Vi har måske svaret!

Filtrer efter kategori

Konfiguration

De oftest stillede spørgsmål vedrørende konfiguration

Kan jeg prøve G Suite, før jeg køber det?

Ja, du kan bruge G Suite i en prøveperiode på 14 dage uden binding. Tilmeld dig på få minutter, og opret konti til op til 10 personer i dit team. For at få mest muligt ud af din prøveperiode anbefaler vi, at du som minimum identificerer tre opgaver, du vil afprøve. Det kan f.eks. være at samarbejde om dokumenter, starte et videomøde i Hangouts eller tjekke Gmail på din mobilenhed. Indtast dine faktureringsoplysninger, før prøveperioden udløber, så du undgår afbrydelser.

Hvad sker der, når jeg har meldt mig til en prøveperiode?

Når du har tilmeldt dig, kan du føje op til 10 personer til din konto, så du får en fuldt funktionel prøveperiode til G Suite-tjenesterne. Send e-mails med Gmail, hold møder med Hangouts, samarbejd i realtid med Docs, gem dokumenterne i Drev, og tag G Suite med dig på farten. Når du har tilmeldt dig, viser konfigurationsguiden dig, hvordan du bekræfter dit domæne, tilføjer brugere og derefter konfigurerer Gmail ved at ændre MX-registreringerne hos din domænehost. Bare rolig, vores onlineværktøjer og supportteamet hjælper dig med disse opgaver.

Kan jeg bruge mit eget domæne sammen med G Suite? Hvad nu, hvis jeg ikke har et domæne?

For at bruge G Suite skal du have et domæne, f.eks. dinvirksomhed.dk. Dit domænenavn er det, der står efter www. i din websiteadresse. Hvis du allerede har et domæne, skal du angive dette, når du tilmelder dig. (Du bliver bedt om at bekræfte, at du ejer domænet). Hvis du ikke har et domæne, eller vil have et andet, kan du købe et domæne, du selv vælger (hvis det er ledigt), hos en af vores domænehostingpartnere, når du tilmelder dig G Suite.

Hvor lang tid tager det at konfigurere min konto?

Den grundlæggende konfiguration – bekræftelse af domæneejerskab og konfiguration af Gmail – tager cirka 15 minutter. Den yderligere konfigurationstid afhænger af, hvor stort dit team er, og hvor mange data du skal migrere (såsom e-mails og kontaktpersoner). Du kan når som helst tilføje flere brugere og migrere yderligere data.

Kan jeg flytte mine gamle e-mails, kalenderbegivenheder og kontaktpersoner til G Suite?

Ja, du kan tage dine eksisterende e-mails, kontaktpersoner og kalenderdata med dig over i G Suite. Du kan migrere dataene for dig selv og dine teammedlemmer, eller du kan lade teammedlemmerne migrere deres egne data. G Suite har værktøjer til migrering af data fra Microsoft® Exchange eller Microsoft Office 365™, IBM® Notes® og andre e-mailsystemer.

Vil min e-mail være nede i forbindelse med overgangen?

Du fortsætter med at sende og modtage e-mails, som du plejer. For at konfigurere Gmail med G Suite skal du konfigurere dit domæne (MX-registreringer), så dine e-mails leveres via Googles e-mailservere. Det svarer til at registrere din nye adresse på postkontoret, så posten leveres på din nye adresse. Når MX-registreringerne træder i kraft (efter op til 72 timer), kan du begynde at modtage og sende e-mails via din nye G Suite-konto. Indtil da modtager og sender du e-mails via dit gamle e-mailsystem.

Hvor nemt er det at vænne sig til G Suite?

Du vil muligvis opleve, at mange af dine medarbejdere allerede bruger værktøjer fra Google til personlig brug, for eksempel Gmail og Drev. Medarbejdere, der ikke bruger dem i forvejen, vil opleve Googles tjenester som intuitive og nemme at lære. Mange kunder fortæller, at deres produktivitetsforbedringer med G Suite opvejer forsinkelserne i den midlertidige overgangsfase. Dit team kan også hurtigt få viden via guider, undervisning og tips, der findes i G Suite Uddannelsescenter.

Hvordan bør jeg implementere G Suite i et stort team?

Du kan lave et pilotprojekt med G Suite i prøveperioden og derefter udrulle det til resten af teamet. Vi har ressourcer, der kan hjælpe dig med at planlægge implementeringen og sikre en ubesværet overflytning. Besøg websitet Konfiguration og implementering for at få meddelelsesskabeloner, guider til migrering og implementering, uddannelsesressourcer og meget mere.

Kan jeg få nogen til at konfigurere G Suite for mig?

Ja, du kan samarbejde med en G Suite-partner. Disse erfarne it-servicevirksomheder kan hjælpe dig med at evaluere, tilpasse, implementere og skifte til G Suite. De kan også levere uddannelse, dataadministration og løbende support. Hvis du har spørgsmål til konfigurationen af G Suite, kan du også kontakte Support til G Suite. Supportteamet er til rådighed døgnet rundt alle ugens dage.

Besøg konfigurationswebsitet for at få oplysninger om konfiguration, meddelelsesskabeloner og ressourcer til implementering og forandringsledelse.

Hvordan konfigurerer jeg Gmail?

For at bruge Gmail med G Suite skal du konfigurere dit domænes "MX-registreringer". MX-registreringer gemmes hos din domænehost og omdirigerer dine e-mails til Googles e-mailservere. Det svarer til at registrere din nye adresse på postkontoret, så posten leveres på din nye adresse. Hvis du allerede har e-mail, begynder du at modtage meddelelser i Gmail i stedet for via din gamle e-mailudbyder.

Vi leverer trinvise vejledninger, og vores Google Support-team er til rådighed til at hjælpe jer personligt, døgnet rundt alle ugens dage.

Tilbage til toppen

De oftest stillede spørgsmål vedrørende konfiguration

Kan jeg prøve G Suite, før jeg køber det?

Ja, du kan bruge G Suite i en prøveperiode på 14 dage uden binding. Tilmeld dig på få minutter, og opret konti til op til 10 personer i dit team. For at få mest muligt ud af din prøveperiode anbefaler vi, at du som minimum identificerer tre opgaver, du vil afprøve. Det kan f.eks. være at samarbejde om dokumenter, starte et videomøde i Hangouts eller tjekke Gmail på din mobilenhed. Indtast dine faktureringsoplysninger, før prøveperioden udløber, så du undgår afbrydelser.

Hvad sker der, når jeg har meldt mig til en prøveperiode?

Når du har tilmeldt dig, kan du føje op til 10 personer til din konto, så du får en fuldt funktionel prøveperiode til G Suite-tjenesterne. Send e-mails med Gmail, hold møder med Hangouts, samarbejd i realtid med Docs, gem dokumenterne i Drev, og tag G Suite med dig på farten. Når du har tilmeldt dig, viser konfigurationsguiden dig, hvordan du bekræfter dit domæne, tilføjer brugere og derefter konfigurerer Gmail ved at ændre MX-registreringerne hos din domænehost. Bare rolig, vores onlineværktøjer og supportteamet hjælper dig med disse opgaver.

Kan jeg bruge mit eget domæne sammen med G Suite? Hvad nu, hvis jeg ikke har et domæne?

For at bruge G Suite skal du have et domæne, f.eks. dinvirksomhed.dk. Dit domænenavn er det, der står efter www. i din websiteadresse. Hvis du allerede har et domæne, skal du angive dette, når du tilmelder dig. (Du bliver bedt om at bekræfte, at du ejer domænet). Hvis du ikke har et domæne, eller vil have et andet, kan du købe et domæne, du selv vælger (hvis det er ledigt), hos en af vores domænehostingpartnere, når du tilmelder dig G Suite.

Hvor lang tid tager det at konfigurere min konto?

Den grundlæggende konfiguration – bekræftelse af domæneejerskab og konfiguration af Gmail – tager cirka 15 minutter. Den yderligere konfigurationstid afhænger af, hvor stort dit team er, og hvor mange data du skal migrere (såsom e-mails og kontaktpersoner). Du kan når som helst tilføje flere brugere og migrere yderligere data.

Kan jeg flytte mine gamle e-mails, kalenderbegivenheder og kontaktpersoner til G Suite?

Ja, du kan tage dine eksisterende e-mails, kontaktpersoner og kalenderdata med dig over i G Suite. Du kan migrere dataene for dig selv og dine teammedlemmer, eller du kan lade teammedlemmerne migrere deres egne data. G Suite har værktøjer til migrering af data fra Microsoft® Exchange eller Microsoft Office 365™, IBM® Notes® og andre e-mailsystemer.

Vil min e-mail være nede i forbindelse med overgangen?

Du fortsætter med at sende og modtage e-mails, som du plejer. For at konfigurere Gmail med G Suite skal du konfigurere dit domæne (MX-registreringer), så dine e-mails leveres via Googles e-mailservere. Det svarer til at registrere din nye adresse på postkontoret, så posten leveres på din nye adresse. Når MX-registreringerne træder i kraft (efter op til 72 timer), kan du begynde at modtage og sende e-mails via din nye G Suite-konto. Indtil da modtager og sender du e-mails via dit gamle e-mailsystem.

Hvor nemt er det at vænne sig til G Suite?

Du vil muligvis opleve, at mange af dine medarbejdere allerede bruger værktøjer fra Google til personlig brug, for eksempel Gmail og Drev. Medarbejdere, der ikke bruger dem i forvejen, vil opleve Googles tjenester som intuitive og nemme at lære. Mange kunder fortæller, at deres produktivitetsforbedringer med G Suite opvejer forsinkelserne i den midlertidige overgangsfase. Dit team kan også hurtigt få viden via guider, undervisning og tips, der findes i G Suite Uddannelsescenter.

Hvordan bør jeg implementere G Suite i et stort team?

Du kan lave et pilotprojekt med G Suite i prøveperioden og derefter udrulle det til resten af teamet. Vi har ressourcer, der kan hjælpe dig med at planlægge implementeringen og sikre en ubesværet overflytning. Besøg websitet Konfiguration og implementering for at få meddelelsesskabeloner, guider til migrering og implementering, uddannelsesressourcer og meget mere.

Kan jeg få nogen til at konfigurere G Suite for mig?

Ja, du kan samarbejde med en G Suite-partner. Disse erfarne it-servicevirksomheder kan hjælpe dig med at evaluere, tilpasse, implementere og skifte til G Suite. De kan også levere uddannelse, dataadministration og løbende support. Hvis du har spørgsmål til konfigurationen af G Suite, kan du også kontakte Support til G Suite. Supportteamet er til rådighed døgnet rundt alle ugens dage.

Besøg konfigurationswebsitet for at få oplysninger om konfiguration, meddelelsesskabeloner og ressourcer til implementering og forandringsledelse.

Hvordan konfigurerer jeg Gmail?

For at bruge Gmail med G Suite skal du konfigurere dit domænes "MX-registreringer". MX-registreringer gemmes hos din domænehost og omdirigerer dine e-mails til Googles e-mailservere. Det svarer til at registrere din nye adresse på postkontoret, så posten leveres på din nye adresse. Hvis du allerede har e-mail, begynder du at modtage meddelelser i Gmail i stedet for via din gamle e-mailudbyder.

Vi leverer trinvise vejledninger, og vores Google Support-team er til rådighed til at hjælpe jer personligt, døgnet rundt alle ugens dage.

Har du stadig spørgsmål?

Kontakt salgsafdelingen