Almindelige spørgsmål vedrørende G Suite

Er du allerede G Suite-kunde? Gå til supportsiden.

Priser

  • Hvad er forskellen på de forskellige udgaver af G Suite?

    Der er tre udgaver af G Suite: Basic, Business og Enterprise. Basic omfatter 30 GB lagerplads pr. bruger, Business har ubegrænset lagerplads og arkivering, og Enterprise har desuden avancerede kontrolelementer og tilpasningsmuligheder. Du kan sammenligne udgaverne af G Suite for at få flere oplysninger.

  • Har G Suite en gratis prøveperiode?

    Ja, vi tilbyder nye kunder 14 dages adgang til G Suite. Tilmeld dig den gratis prøveperiode. Det tager kun få minutter, og du kan oprette konti til op til ti brugere i dit team. Vi skal bruge dine faktureringsoplysninger for at konfigurere din konto, men du debiteres først, når den gratis prøveperiode er udløbet. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement. For at få mest muligt ud af din prøveperiode anbefaler vi, at du udvælger mindst tre funktioner, du vil afprøve. Det kan f.eks. være at samarbejde i Docs, starte et videomøde i Hangouts Meet eller tjekke Gmail på din mobilenhed.

  • Hvordan kan jeg købe G Suite?

    Du kan tilmelde dig G Suite på nettet eller kontakte vores salgsteam for at komme i gang. Når du tilmelder dig på nettet, starter du automatisk med en gratis prøveperiode på 14 dage. Vi skal bruge dine faktureringsoplysninger for at konfigurere din konto, men du debiteres først, når den gratis prøveperiode er udløbet. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement. Bemærk, at prøveperioden er begrænset til ti brugere. Hvis du tilføjer mere end ti brugere i løbet af prøveperioden, afsluttes prøveperioden, og du begynder at betale.

  • Hvordan opsiger jeg mit prøveabonnement, hvis jeg beslutter, at jeg ikke vil købe G Suite?

    Du kan til enhver tid opsige dit abonnement under sektionen Fakturering i administrationskonsollens betjeningspanel. Hvis du opsiger abonnementet, før prøveperioden på 14 dage udløber, debiteres du ikke. Få flere oplysninger i denne artikel i Hjælp.

  • Hvad koster det at konfigurere og migrere til G Suite?

    Når du følger vores konfigurationsvejledning, kan du konfigurere og migrere dine oplysninger, uden at det koster dig noget ekstra. Vores supportteam sidder klar til at hjælpe dig, hvis du får brug for det. Hvis du foretrækker, at en anden foretager konfigurationen og migreringen for din virksomhed, kan du kontakte en Google-partner for at få flere oplysninger om disse tjenester og de tilknyttede omkostninger.

  • Hvilke betalingsmetoder accepterer Google?

    Du kan betale for dit G Suite-abonnement med et internationalt kreditkort. Google accepterer betaling med Visa, Mastercard og American Express. I nogle områder kan du også betale ved at overføre beløb fra en bankkonto (også kaldet direkte debitering).

  • Kan jeg betale for et helt års abonnement på G Suite med det samme i stedet for at betale månedligt?

    I nogle lande er det muligt at købe årsabonnementer. Gå til vores sider med priser for at se, om det er muligt at købe et årsabonnement i dit land.

  • Hvad er en bruger i forhold til priserne?

    En bruger defineres som én personligt tilpasset e-mailadresse (navn@dinvirksomhed). En bruger kan få flere e-mailadresser ved at oprette e-mailaliasser. E-mailaliasser for grupper (f.eks. support@dinvirksomhed) tæller ikke som brugere. Du kan tilføje op til 30 e-mailaliasser for hver bruger.

  • Hvis jeg vil oprette e-mailaliasser for grupper, tæller sådan et alias så som en bruger, som jeg skal betale for? Hvor mange aliasser kan hver bruger administrere?

    Nej. Hver bruger kan have flere e-mailadresser ved at oprette e-mailaliasser. Du kan tilføje op til 30 e-mailaliasser pr. bruger.

  • Er der inkluderet et domæne i G Suite?

    Nej, omkostningen til et domæne er ikke en del af prisen for G Suite. Når du tilmelder dig, skal du angive det domæne, du vil have til din e-mail til virksomheden. Hvis du endnu ikke ejer domænet, kan du købe det hos Google for et ekstra gebyr.

  • Tager Google imod betaling i forskellige valutaer?

    Ja. Første gang du konfigurerer dine faktureringsoplysninger, vælger du det land, hvor du driver forretning, og den valuta, du vil bruge til betaling. Dit valg af land afgør, hvilke betalingsmetoder du kan bruge. Vær omhyggelig med valg af land og valuta, da du ikke kan ændre disse valg senere.

Tilbage til toppen

Kontakt salgsafdelingen, hvis du har yderligere spørgsmål.

Kontakt support, hvis du allerede er G Suite-kunde.