Ofte stillede spørgsmål for G Suite-brugere

Har du et spørgsmål om brugen af G Suite? Vi har måske svaret!

Filtrer efter kategori

Ofte stillede generelle spørgsmål

De ofteste stillede generelle spørgsmål

Hvad gør G Suite anderledes?

G Suite adskiller sig på fem områder, og det er grunden til, at analysefirmaet Radicati kalder G Suite førende inden for skybaseret e-mail til virksomheder.

En pioner inden for skytjenester. Google anerkendes som et pålideligt og brancheledende navn inden for sikker skybaseret infrastruktur.

Udviklet til skyen. G Suite er helt fra bunden udviklet som en fuldstændig skybaseret tjeneste, så it-afdelingerne ikke skal bruge tid og penge på at vedligeholde eventuelle komponenter på computeren.

En komplet pakke. Pakken inkluderer fillagring og -deling med Google Drev, samarbejde i realtid via Google Docs, videokonferencer i Hangouts og professionel e-mail i Gmail – det hele til én samlet pris.

Ensartethed og komfort. G Suite-brugere har den samme gode oplevelse, uanset om de bruger forskellige enheder, operativsystemer og browsere, og mange medarbejdere bruger Google-produkter derhjemme.

Understøttelse af offlineadgang. Gmail, Kalender og Google Docs giver brugerne mulighed for at se, redigere og oprette indhold uden internetforbindelse. Indholdet synkroniseres automatisk, så snart der er forbindelse til internettet igen.

Hvorfor skal jeg betale for G Suite, når Google tilbyder lignende produkter gratis?

Med G Suite får du en række ekstra virksomhedsrelaterede tjenester, som ikke er inkluderet i det gratis forbrugerprodukt. Disse tjenester omfatter blandt andet professionel e-mail på dit domæne, ekstra lagerplads i Gmail og Drev, support via telefon og e-mail døgnet rundt alle ugens dage, 99,9 % garanteret oppetid, kompatibilitet med Microsoft Outlook, forbedrede sikkerhedsfunktioner og komplet administration af alle brugerkonti.

Hvordan fungerer prisfastsættelse og fakturering?

Når du tilmelder dig G Suite, får du automatisk en gratis prøveperiode på 14 dage for op til 10 brugere. Det er vigtigt at konfigurere fakturering og betaling, før prøveperioden udløber for at undgå afbrydelser. G Suite koster 4 € pr. bruger om året eller 40 € pr. bruger om året for virksomheder af alle størrelser. G Suite med ubegrænset lagerplads og Vault koster yderligere 4 € pr. bruger om måneden. Du har to faktureringsmuligheder. Med et flexabonnement kan du tilføje og slette brugerkonti når som helst. Du betaler kun for det, du bruger i løbet af måneden. Du faktureres på månedlig basis. Med årsabonnementet binder du dig til G Suite i et helt år og får rabat. Du kan når som helst tilføje flere brugere. Du faktureres hver måned for en del af den årlige pris.

Hvis jeg kun vil have et af produkterne, skal jeg så købe hele pakken?

Ja. G Suite er udviklet som en samlet løsning med integrerede værktøjer, der fungerer problemfrit sammen. Du kan f.eks. modtage en meddelelse i Gmail og øjeblikkeligt konvertere den til en kalenderbegivenhed. Når du skriver en kommentar i Google Docs, Google Sheets eller Google Slides, får dine samarbejdspartnere automatisk besked via e-mail. Med et enkelt klik kan du starte et Hangouts-videomøde via din indbakke eller kalender. Når disse værktøjer bruges som en komplet pakke, forbedres produktiviteten i din virksomhed, og du får det største udbytte. Du kan dog vælge at købe pakken og kun bruge de tjenester, du selv vælger.

Er G Suite kompatibel med den e-mailklient, jeg bruger i dag?

Ud over at få adgang til din e-mail i G Suite via webgrænsefladen i Gmail kan du sende og modtage e-mail via dit foretrukne computerprogram. Afhængigt af klienten kan du enten bruge IMAP- eller POP-mailprotokollen. Hvis du skifter til G Suite fra Microsoft Exchange eller en anden Outlook-tjeneste, kan du bruge G Suite Sync. Dette er et plugin til Outlook 2003, 2007, 2010 eller 2013, som gør det muligt at bruge Outlook til at administrere e-mail, kalender og kontaktpersoner fra G Suite sammen med dine noter, opgaver og journaloptegnelser fra Outlook.

Kan jeg udskifte min nuværende software med Google Docs, Google Sheets og Google Slides?

Vi har konstateret, at mange af vores kunder kan adskille sig fra deres nuværende kontorpakker og udelukkende bruge Google Docs, Google Sheets og Google Slides. Docs, Sheets og Slides er produktivitetsværktøjer, som du kan bruge til at oprette forskellige typer filer, bl.a. tekstdokumenter, regneark og præsentationer. Du kan samarbejde med andre i realtid og gemme dokumenterne online i Google Drev. De følger med G Suite og fungerer på alle enheder. I modsætning til traditionelle computerprogrammer skal der ikke installeres nogen software. De er kompatible med filer, der er oprettet i andre programmer, f.eks. Microsoft Office.

Kan jeg få et domæne via G Suite? Eller hoste mit website?

Ja. Når du tilmelder dig G Suite, kan du købe et nyt domæne hos en af vores domænehostingpartnere. Når domænet er købt, konfigurerer vi automatisk Gmail for dit domæne og giver dig fuld kontrol over dit domænes indstillinger.

G Suite hoster ikke websites, men vi samarbejder med virksomheder, der tilbyder hosting- og andre websiteydelser, som nemt kan integreres med G Suite.

Tilbage til toppen

De ofteste stillede generelle spørgsmål

Hvad gør G Suite anderledes?

G Suite adskiller sig på fem områder, og det er grunden til, at analysefirmaet Radicati kalder G Suite førende inden for skybaseret e-mail til virksomheder.

En pioner inden for skytjenester. Google anerkendes som et pålideligt og brancheledende navn inden for sikker skybaseret infrastruktur.

Udviklet til skyen. G Suite er helt fra bunden udviklet som en fuldstændig skybaseret tjeneste, så it-afdelingerne ikke skal bruge tid og penge på at vedligeholde eventuelle komponenter på computeren.

En komplet pakke. Pakken inkluderer fillagring og -deling med Google Drev, samarbejde i realtid via Google Docs, videokonferencer i Hangouts og professionel e-mail i Gmail – det hele til én samlet pris.

Ensartethed og komfort. G Suite-brugere har den samme gode oplevelse, uanset om de bruger forskellige enheder, operativsystemer og browsere, og mange medarbejdere bruger Google-produkter derhjemme.

Understøttelse af offlineadgang. Gmail, Kalender og Google Docs giver brugerne mulighed for at se, redigere og oprette indhold uden internetforbindelse. Indholdet synkroniseres automatisk, så snart der er forbindelse til internettet igen.

Hvorfor skal jeg betale for G Suite, når Google tilbyder lignende produkter gratis?

Med G Suite får du en række ekstra virksomhedsrelaterede tjenester, som ikke er inkluderet i det gratis forbrugerprodukt. Disse tjenester omfatter blandt andet professionel e-mail på dit domæne, ekstra lagerplads i Gmail og Drev, support via telefon og e-mail døgnet rundt alle ugens dage, 99,9 % garanteret oppetid, kompatibilitet med Microsoft Outlook, forbedrede sikkerhedsfunktioner og komplet administration af alle brugerkonti.

Hvordan fungerer prisfastsættelse og fakturering?

Når du tilmelder dig G Suite, får du automatisk en gratis prøveperiode på 14 dage for op til 10 brugere. Det er vigtigt at konfigurere fakturering og betaling, før prøveperioden udløber for at undgå afbrydelser. G Suite koster 4 € pr. bruger om året eller 40 € pr. bruger om året for virksomheder af alle størrelser. G Suite med ubegrænset lagerplads og Vault koster yderligere 4 € pr. bruger om måneden. Du har to faktureringsmuligheder. Med et flexabonnement kan du tilføje og slette brugerkonti når som helst. Du betaler kun for det, du bruger i løbet af måneden. Du faktureres på månedlig basis. Med årsabonnementet binder du dig til G Suite i et helt år og får rabat. Du kan når som helst tilføje flere brugere. Du faktureres hver måned for en del af den årlige pris.

Hvis jeg kun vil have et af produkterne, skal jeg så købe hele pakken?

Ja. G Suite er udviklet som en samlet løsning med integrerede værktøjer, der fungerer problemfrit sammen. Du kan f.eks. modtage en meddelelse i Gmail og øjeblikkeligt konvertere den til en kalenderbegivenhed. Når du skriver en kommentar i Google Docs, Google Sheets eller Google Slides, får dine samarbejdspartnere automatisk besked via e-mail. Med et enkelt klik kan du starte et Hangouts-videomøde via din indbakke eller kalender. Når disse værktøjer bruges som en komplet pakke, forbedres produktiviteten i din virksomhed, og du får det største udbytte. Du kan dog vælge at købe pakken og kun bruge de tjenester, du selv vælger.

Er G Suite kompatibel med den e-mailklient, jeg bruger i dag?

Ud over at få adgang til din e-mail i G Suite via webgrænsefladen i Gmail kan du sende og modtage e-mail via dit foretrukne computerprogram. Afhængigt af klienten kan du enten bruge IMAP- eller POP-mailprotokollen. Hvis du skifter til G Suite fra Microsoft Exchange eller en anden Outlook-tjeneste, kan du bruge G Suite Sync. Dette er et plugin til Outlook 2003, 2007, 2010 eller 2013, som gør det muligt at bruge Outlook til at administrere e-mail, kalender og kontaktpersoner fra G Suite sammen med dine noter, opgaver og journaloptegnelser fra Outlook.

Kan jeg udskifte min nuværende software med Google Docs, Google Sheets og Google Slides?

Vi har konstateret, at mange af vores kunder kan adskille sig fra deres nuværende kontorpakker og udelukkende bruge Google Docs, Google Sheets og Google Slides. Docs, Sheets og Slides er produktivitetsværktøjer, som du kan bruge til at oprette forskellige typer filer, bl.a. tekstdokumenter, regneark og præsentationer. Du kan samarbejde med andre i realtid og gemme dokumenterne online i Google Drev. De følger med G Suite og fungerer på alle enheder. I modsætning til traditionelle computerprogrammer skal der ikke installeres nogen software. De er kompatible med filer, der er oprettet i andre programmer, f.eks. Microsoft Office.

Kan jeg få et domæne via G Suite? Eller hoste mit website?

Ja. Når du tilmelder dig G Suite, kan du købe et nyt domæne hos en af vores domænehostingpartnere. Når domænet er købt, konfigurerer vi automatisk Gmail for dit domæne og giver dig fuld kontrol over dit domænes indstillinger.

G Suite hoster ikke websites, men vi samarbejder med virksomheder, der tilbyder hosting- og andre websiteydelser, som nemt kan integreres med G Suite.

Har du stadig spørgsmål?

Kontakt salgsafdelingen