Almindelige spørgsmål vedrørende G Suite

Er du allerede G Suite-kunde? Gå til supportsiden.

Funktioner

  • Hvordan logger jeg ind på min administrationskonsol?

    Du kan få adgang til din administrationskonsol på admin.google.com. Angiv din e-mailadresse og adgangskode for at logge på, hvorefter konsollen vises.

  • Hvad er brugerkonti?

    Brugerkonti giver brugere et navn og en adgangskode, så de kan logge ind på G Suite, samt en e-mailadresse. Du kan også oprette konti, der skal bruges som mailinglister, og give brugere alternative e-mailadresser.

  • Kan jeg ændre dataområder efter organisationsenhed?

    Ja. Du kan opdele placeringen af dine dækkede data efter organisationsenhed. Der er ingen begrænsninger for antallet af opdelinger, eller hvor mange gange du kan anmode om at flytte data. Få flere oplysninger

Tilbage til toppen

Kontakt salgsafdelingen, hvis du har yderligere spørgsmål.

Kontakt support, hvis du allerede er G Suite-kunde.